02 Februari 2011

Pejabat PMRAM Pusat Tempat Salur Maklumat Kepada YDP BKAN Dan Pengerusi DPM


KAHERAH, 2 Feb - PMRAM mengambil langkah proaktif dalam menangani masalah darurat yang melanda negara Mesir. PMRAM sepanjang kemelut ini bertindak sebagai pusat maklumat hasil dari kerjasama makluman dari Pihak Keselamatan Mesir, Polis, Tentera dan Kedutaan Besar Malaysia Kaherah.

Maklumat yang diterima akan disaring dan disalurkan melalui seluruh PMRAM Cawangan seterusnya akan disalurkan kepada seluruh ahli.

Melalui saluran dan teknikal ini, maklumat dan makluman dapat disalurkan kepada seluruh ahli yang berada di cawangan masing-masing melalui YDP BKAN dan Pengerusi DPM memandangkan talian telefon secara lansung sahaja yang mampu dilakukan.

Sehingga kini, pemusatan makumat ini masih berjalan dalam menyalurkan maklumat-maklumat terkini kepada seluruh ahli agar penyelarasan maklumat mengenai situasi mahasiswa Malaysia di Mesir ini diselaraskan.

Sebarang maklumat dan informasi, boleh terus kepada Saudara Shahrizan Mohd Hazime, Presiden PMRAM 2010 (+20113771841 - shbanjari_01@yahoo.com) atau Saudara Mohd Farkhan Md Zain, Naib Presiden III (+20142900215 - ibnqamari@yahoo.com.my)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails